Parkskolens logo

Lokaler og udearealer

Sfo’en har lokaler i Blok 1. Børnehaveklassen har også lokaler her. Blokken indeholder garderober, hvor børnene har hvert deres eget skab til tasker, bøger og tøj. Der et stort torv, køkken, træværksted, 4 stamlokaler til henholdsvis 0. klasserne, 1. klasserne, miniklubben/ 2.klasserne og ”klubben” til 3.og 4.klasserne.

Desuden er der et ekstra rum, hvor der er Wii, PlayStation, Nintendo og x boks. Der er et mindre rum med Lego og et stort puderum. Vi har også adgang til skolens øvrige faciliteter i de andre blokke bl.a. boksekælderen, som også bliver brugt flittigt.

Udearealerne er store, og udfoldelsesmulighederne mangeartede. Der er mulighed for at opholde sig på synlige steder, men også mulighed for at ”gemme” sig i legehuse, i krat osv.

Vi har adgang til boldbanerne/stadion, til hallerne og svømmehallen på aftalte tidspunkter. Vi har på skolen 4 multibaner, hvor 2 af dem er på SFO’ens legepladser.